First Roundin asiakastyytyväisyys parempi kuin koskaan

Posted on

First Roundin toimintaperiaate on toimia vahvasti asiakkaidemme ehdoilla – asiakkaidemme menestys on meidänkin menestyksemme. Mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä ns Net Promoter Scoring (NPS) –menetelmällä. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja palaute on meille erittäin tärkeää koska sen perusteella voimme parantaa ja kehittää palveluitamme entistäkin paremmiksi. Joulukuun aikana tekemässämme mittauksessa saimme erittäin hyvää palautetta ja tulokset jatkoivat nousujohteista trendiään. Kiitos kaikille asiakkaillemme palautteesta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s